Trecerea la alimente crude anti îmbătrânire. Ciresele nu sunt doar niste fructe scumpe – VIDEO


Alge marine sau salată proaspătă condimente Îndulcitori numai de origine naturală pași 1 Aflați despre dieta alimentară brută. Încercați să înțelegeți scopul și filosofia din spatele dietei crude de hrană, care este o parte esențială a deveni un avocat și asigurați-vă că vă bucurați de ea și beneficiați de ea.

Există câțiva apărători ai dietei pentru alimente crude pe care puteți începe să le citiți și există numeroase site-uri disponibile pentru citire. Citiți cărți despre trecerea la alimente crude anti îmbătrânire brută. Indiferent dacă le împrumutați sau le cumpărați, căutați cărți de calitate cu dietă alimentară pentru a învăța cât mai mult posibil.

Cartile bune de inceput sunt: Familia Raw: o poveste adevărată de trezire de Victoria Boutenko. Colin Campbell care include surse alternative de proteine.

crema de reducere a ridurilor the skin house cremă antirid pentru ochi 30

Multe cărți pentru rețete alimentare vor include, de asemenea, fundal istoric, o analiză nutritivă și baze filosofice, împreună cu rețetele. Căutați online site-uri relevante Termenii de căutare includ "vii sau alimente crude"Dieta alimentară brută, alimente crude naturale, crude, germinație, dehidratoare, sucuri, smântână, vita-mix, enzime, rețete alimentare organice sau crude etc.

Este minunat să împărțiți mâncarea cu alții. Forumurile online oferă o resursă excelentă pentru a vă întâlni cu alți susținători ai alimentelor brute, a schimba rețete și a răspunde întrebărilor dvs.

Și există unii susținători ai alimentelor brute cu conturi Twitter și Facebook pentru a face schimb de mesaje, evenimente, întâlniri și idei care pot să vă trezească cunoștințele și să vă extindeți grupul de prieteni de alimente crude.

Căutați festivaluri de produse alimentare brute, întâlniri, cafenele și cursuri pentru a uita cum să gătiți. Veți ști doar dacă consumul de alimente primează pentru dvs. Unele sugestii pentru trecerea la alimente crude anti îmbătrânire la o dieta alimentară totală sau parțială includ: Nu agoniza asupra deciziei.

  • Cele mai bune alimente anti-aging
  • Cum te afectează trecerea timpului | vilamunte.ro
  • Pinterest În dieta alimentelor crude, se consumă alimente nepreparate și neprelucrate.

Reflectarea asupra valorii alimentelor brute din punct de vedere intelectual poate fi ceva care te face să te rătăcești prin minte și poate să sfârșești ca un obstacol care te împiedică să începi deloc. Pe de altă parte, ceea ce contează este cum vă "simți tu" cu această dietă și că puțin câte puțin puteți ajunge la un acord cu știința hranei pe măsură ce progresați sub rezerva avertismentelor care apar mai jos.

10 cele mai proaste alimente anti-îmbătrânire secrete puțin cunoscute ale anti-îmbătrânire

Fii flexibil Ar putea fi ca prefera sa manance o dieta parțial brut pe o perioadă de timp înainte de a trece la o dieta cu totul crud. În unele cazuri, nu s-ar putea face trecerea la o dieta alimente crude de ansamblu, dar poate amesteca prime de 60 la suta si 40 la suta fierte alimente vegetariene pentru ejemplo.

La nevoie de prospețime, alimente prelucrate și din surse organice, este în continuare pertinent să alegeți cum să le amestecați. Aveți încredere în gusturile dvs. Dacă sunteți îngrijorat de ce, aveți încredere în palatul dvs. Vă va reasigura că alimentele crud sunt delicioase. Apreciați ușurința pregătirii. Multe alimente crude sunt ușor de pregătit ori de câte ori alegeți rețetele potrivite. De fapt, uneori nu este nevoie să vă îngrijorați de rețete, ci pur și simplu să pregătiți mâncarea într-un mod simplu și să vă bucurați în trecerea la alimente crude anti îmbătrânire naturală, ca salate sau ca o gustare.

Căutați rețete care nu au ingrediente exotice greu de găsit. Veți renunța trecerea la alimente crude anti îmbătrânire ușurință dacă simțiți că trebuie să mergeți în oraș sau să le comandați online pentru a găsi acele ingrediente ciudate.

Poate doriți să le folosiți ocazional, dar să păstrați majoritatea cerințelor dvs. Echipamentele de gătit de calitate fac consumul unei alimente crude mai ușoară și mai puțin consumatoare de timp. Privind pentru elementele care sunt simple, accesibile și ușor de curățat, și îndeplinind funcțiile de care aveți nevoie.

colonoscopie de screening anti-imbatranire remedii casnice anti-îmbătrânire în hindi

La prepararea alimentelor crude, tehnicile tipice de preparare includ tăierea în bucăți, tocate grosier sau fin, debitare, tocare, fante, julienne, măcinare, și chiffonade. Ca un crudivorous, veți beneficia de utilizarea acestor "esențial": Cuțitele ascuțite sunt esențiale, împreună cu plăcile de tăiere de bună calitate fie cele din plastic care sunt ușor de dezinfectat, Aperitive elvețiene anti-îmbătrânire din lemn în stare bună, fie - de preferință - plăcile de bambus.

Un procesor de bucătărie poate fi foarte util. Un procesor de hrană este excelent pentru mărunțirea și amestecarea diferitelor alimente. Un deshidratator elimină umezeala din alimente și, prin urmare, reține pentru depozitarea pe termen lung.

Beneficiile dietei alimentare crude

Un blender Ani Phyo recomandă, de asemenea, o Vita-Mix. Extractorii de suc sunt o modalitate excelentă și ușoară de a încorpora mai multe fructe și legume într-o dietă. Utilizați-l ocazional cu fructele, deoarece este mai bine să mâncați fructele decât să le beți.

Experimentați-vă cu un cuptor solar. Un cuptor solar utilizează căldură minimă pentru a păstra mai multe substanțe nutritive.

Poate fi folosit cu o varietate de feluri de mâncare pentru a face delicioase empanadas, supa caldă și rece, sosuri, biscuiți etc. La trecerea la o dietă alimentară brută, originea alimentului este importantă.

Alimentele organice nu conțin substanțe chimice utilizate pentru culturile convenționale. Deși argumentele științifice continuă să face ravagii cu privire la beneficiile pe care le oferă organice peste culturi convenționale dintr-o perspectivă nutrițională, este greu să argumenteze cu faptul că trecerea la alimente crude anti îmbătrânire împovăreze chimice asupra mediului este dăunător, deoarece alimente cultivate cu încărcături chimice în exces sunt epuizează stratul de sol, poluează râuri și mări, și există reziduuri de pesticide discutabile în cele mai multe alimente.

Și, de asemenea, în valoare de investigare, care studii de finantare care demasca valorile de alimente ecologice - încredere în propria preferință pentru alimentele ecologice și valoarea de sănătate, mai degrabă decât să aștepte rezultatul dezbaterii pentru a decide soarta sănătății dumneavoastră. Modalitățile de a vă ajuta, cum ar fi: Dezvoltați-vă propriul mâncare. Experimentați cu germinarea semințelor și ierburilor. Un prag de fereastră care permite intrarea soarelui poate fi o sursă bună de alimente proaspete pe tot parcursul anului.

Fă-ți propriul Compostul. Alimentele tale vor avea mai multe substanțe nutritive. Încercați a container harry kroto buckminster fullerene anti îmbătrânire compost sau a compostarea viermilor. Cumpărați produse ecologice ori de câte ori este posibil. Dacă prețul este un factor important pentru dvs. Unele culturi sunt pulverizate intens și crescute mai intens decât altele - aceasta este locul în care trecerea la alimente crude anti îmbătrânire propriile dvs.

Există o mare varietate de alimente disponibile pentru crudívoro, contrar ridicolului celor care resping dieta. Ce veți pierde sunt alimentele procesate, dar acesta este un avantaj, nu o problemă! Cel puțin 75 la sută din alimentele consumate nu trebuie încălzită peste ° F sau 48 ° C.

Ce puteți mânca sunt alimente preferabil organice, întregi neprelucrate, cum ar fi: Fructe și legume proaspete - Asigurați-vă că sunt cât se poate de proaspete și organice.

Îmbătrânirea patologică: nu întotdeauna un proces natural

Ar trebui să aveți întotdeauna o varietate bună de legume, tuberculi și ierburi proaspete în frigider. Nuci și semințe - încercați întotdeauna să aveți două elemente germinate în frigider în orice moment și aveți întotdeauna muguri de floarea-soarelui disponibile. Păstrați o cană de migdale înmuiate în frigider pentru o utilizare imediată schimbați apa în trecerea la alimente crude anti îmbătrânire zi, timp de până la 5 zile.

crema ochi svr centru de wellness anti-imbatranire Hudson Mason

Semințele și untul de nucă sunt, de asemenea, importante într-o dietă de alimente crude. Fructele uscate, cum ar fi datele, stafidele, afinele, boabele goji, ananasul, nuca de cocos, caisul, mango, merele, etc.

Datele sunt îndulcitori excelenți pentru deserturile alimentare crude. Ierburi proaspete și uscate și condimente - acest lucru adaugă varietate și aromă la masa dumneavoastră. Sare - acestea pot furniza nutrienți minerali dieta dvs. Uleiuri - asigurați-vă că sursa de ulei este dintr-un loc de reputație și alegeți ulei de măsline virgin presat la rece, ulei de in, refrigerat și ulei de cânepă refrigerat.

Oțetul de otet de mere este considerat cel mai bun, deoarece are un conținut ridicat de acid malic, ajutând la digestia proteinelor. Algele marine - aceasta aduce o gamă largă de minerale în dieta dvs.

1. Morcovi

Căutați hijiki, fulgi dulose, frunze de nori și wakame. Lapte de nucă de cocos. Cacao și roșu - alegeți atât de bună calitate, organice, cât și în recipiente etanșe pentru prospețime. Pate de alimente crude - aceasta este o modalitate foarte bună de a vă distra la ce oră este de a mânca și de a avea întotdeauna o mâncare pentru o masă imediată.

Sauerkraut - faceti-va de la varza si alte legume, lasati-l la frigider deoarece este sanatos si poate fi folosit pentru a gusta multe mese crude. Alimentele crude sunt mai susceptibile la deteriorare și nu durează atât timp cât alimentele procesate. Trebuie să consumați rapid alimentele brute și să le umpleți în mod regulat.

Consumați alimente proaspete în vremurile recomandate.

🍀 7 alimente cu efecte puternice anti-îmbătrânire - Eu stiu TV

Calitatea sa se deteriorează după acest timp. Recoltați propriile produse, deoarece aveți nevoie de ele, astfel încât veți beneficia de ele, pentru a vă bucura de avantajele oferite "în viață" până la ultimul moment posibil. Înghețați alimente cum ar fi nuci decojite, semințe, fructe uscate, carob, nucă de cocos, boabe etc. Introduceți încet alimente crude în dieta actuală.

Riscurile nutriției alimentelor crude

Mănâncă o varietate de alimente. Faceți o listă de produse, ierburi, nuci și semințe de la A la Z pe care doriți să le includeți în dieta dvs. Consumați produse sezoniere, dar asigurați-vă că includeți cât mai multe varietăți. Începeți cu fructe proaspete pentru micul dejun. Sau încercați un mic dejun de fructe proaspete la fiecare mic dejun, fără produse lactate. Introduceți alimentele vegetale brute și proaspete în restul meselor în fiecare săptămână. Pentru masa de prânz și cină, pregătiți o salată mare cu celelalte obiecte pe care le obișnuiți.

Include nuci, semințe, semințe încolțite și fasole încolțită. Utilizați pașii fabricați din plante, condimente fără trecerea la alimente crude anti îmbătrânire, ierburi proaspete trecerea la alimente crude anti îmbătrânire. Hummus poate adăuga ceva suplimentar în multe alimente.

Aroma adăugată este foarte importantă pentru alimentele ne-detaliate când se gătește și ajută la transformarea a "salată" în a "alimente".

Folosiți diferite tehnici de preparare a alimentelor pentru a adăuga varietăți, cum ar fi trecerea la alimente crude anti îmbătrânire germinate, fasole și fasole, sucuri de fructe și legume, nuci și lichide. Aflați cum să preparați deserturi crude. Nu trebuie să renunți la dintele dulce, multe deserturi crude pot fi făcute dincolo de fructele simple tocate. Sănătatea optimă este de a fi sănătoasă într-un mod integru. Ceea ce se întâmplă în corpul dvs. Aceste date pot fi ușor investigate online.

O bună parte din beneficiile pentru sănătate ale unei diete alimentare crude nu este atât de mult să mănânce alimente crude, ci să nu mănânci alimente prăjite sau prelucrate.

Metabolismul fiecărei persoane este diferit și o dietă strictă de alimente crude nu poate fi pentru tine, așa că încercați să vedeți cum reacționează corpul dumneavoastră. Puteți ser de mătase anti-îmbătrânire lanza prin amestecarea lor!

Blogurile cu alimente crude sunt o sursă excelentă de rețete alimentare crud, adesea conținând sfaturi de la blogger, deoarece acestea raportează ceea ce au făcut și nu au funcționat atunci când trecerea la alimente crude anti îmbătrânire încercat să reproducă rețetele cărților populare.

Un regim alimentar echilibrat, care sa contina o varietate de alimente sanatoase, va mentine pielea supla si sanatoasa. Trebuie stiut insa ca organismul ofera un anumit procent de vitamine si minerale tesutului epitelial, indiferent de cantitatile ingerate.

Alcoolul poate fi mai bun decât sucurile, deoarece fibra rămâne intactă. Firește, experiența în ceea ce privește consumul de alcool este foarte diferită, deci țineți cont de acest lucru atunci când alegeți.

Alimentele crude și ingredientele pot include lapte de nuci, lapte, smântână și cremă de banane congelate. Completați dieta cu vitamina B12 pentru a evita anemia.

Dieta lui Demi Moore, 7 zile, -4 kg

Unele produse includ acest lucru, dar aveți grijă cu produsele prelucrate care au fost gătite sau încălzite pentru conservare. Dacă ați observat că dieta pentru alimente crude este foarte dependentă de echipamente moderne, cum ar fi congelatoarele, frigiderele și echipamentele electrice, acest lucru nu trebuie să fie cazul. Puteți lua o dietă de alimente crude fără aceste confort - aveți nevoie doar de mai multă diligență, de o pregătire zilnică și de colectarea zilnică sau achiziționarea ingredientelor.

Totul depinde de timpul pe care îl aveți la dispoziție. Fiți atenți la modificările sistemului digestiv sau ale bunăstării generale.

7 alimente anti-îmbătrânire pe care ar trebui să le includeți în dieta dumneavoastră

Dacă aveți de gând să luați masa, trecerea la alimente crude anti îmbătrânire câteva dintre propriile ingrediente, cum ar fi avocado, lămâie, ierburi sau pansament natural. Cu toate acestea, rețineți că majoritatea codurilor de sănătate interzic aducerea hranei proprii într-un restaurant, deci este mai bine să vă apelați înainte și să vă cereți să vă îndepliniți nevoile.

cel mai bun ulei anti-imbatranire pentru fata tratamente de salon anti-imbatranire

Dacă nu este posibil, beți o băutură și o salată și mâncați mai târziu acasă. Aveți grijă dacă decideți să consumați produse brute de origine animală. Întrebați despre calitatea și originea lor și trebuie să fiți absolut siguri că au fost tratate igienic și cu o grijă optimă. Știați că adulții tineri au de treizeci de ori mai multe enzime decât persoanele în vârstă? Cu cât sunteți mai în vârstă, cu atât mai dificilă este digestia.

Țineți cont de acest lucru în timp ce îmbătrâniți - beneficiile unei diete alimentare pentru o îmbătrânire sănătoasă pot fi enorme. Cu toate acestea, ține cont de faptul că declarațiile cu trecerea la alimente crude anti îmbătrânire la enzimele sunt încă contestate de către cei mai mulți nutriționiști și oameni de știință care sugerează că aceste enzime sunt destinate a fi utilizate de către diverse agenții în timp ce acestea sunt în viață și nu poate fi nici un beneficiu organismului umane Rămâi informat când iei dieta!

Unele surse preferă să păstreze temperatura de coacere a produselor alimentare brute sub ° F sau 47 ° C în loc de ° F sau 48 ° C a sugerat în acest artículo.

  • Ce este dieta crudă? Cunoașteți beneficiile, riscurile și ce să mâncați
  • Cum se face dieta pentru alimente crude: 9 pași
  • Niciun tratament însă nu promite tinereţe fără bâtrâneţe.

Ani Phyo definește alimentele vii sunt alimente care nu au fost încălzite peste ° F sau 40 ° C. Efectuați o citire de rezervă pentru a vă putea decide care este cea mai bună temperatură.